Kadosa Ákos

Theta Healing a mindennapokban

Theta Healing a mindennapokban

2016. június 15. - Akostheta

letoltes.jpgOlvastam sokat a Theta Healing-ről, mikor megláttam Ákos hirdetését. Tudtam, hogy beszélnem kell vele. És egy percig sem csalódtam. Nagy krízisek sorozatát éltem meg - nem véletlen a többes szám - az elmúlt fél évben, szóval kemény munka várt rá. Nem tűrt halasztás a lelkemmel való munka, mivel a „Lét”-em kérdőjeleződött meg egyfelől. De volt még sok más is.

A Theta eszköze egy rendkívül hatékony és gyors segítség, ha az ember szándéka megvan a krízis helyzetből való kilépésre. Ha tudja és meri megnézni, mi is mozgatja a szálakat, anélkül, hogy teljesen szétboncolná a helyzetet és elveszne a részletekben. A Theta és Ákos csak a lényegesre irányította a figyelmemet. És azt különösen imádom ebben a módszerben, hogy egyik kézzel feltárja a fájó pontokat, de a másik kezével azonnal – mondom azonnal – meg is simogatja a fájó lelket azzal, hogy rávilágít arra, mi volt abban az adott fájó helyzetben mégis jó? Mi az, amit nyertem általa? Ez egy olyan mondat, ami megállítja a könnyeket és azonnal az oldódás felé viszi a legmélyebb történeteinket is… és mindenben ott húzódik a jó, a nyeremény, ami által többek lettünk. Köszönöm Ákos és köszönöm Theta Healing!

A bejegyzés trackback címe:

https://akostheta.blog.hu/api/trackback/id/tr458812874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása