Kadosa Ákos

Theta Healing a mindennapokban

Theta Healing a mindennapokban

Miért is kezdtem el?

2016. április 14. - Akostheta

Hogy miért kezdtem el ezt a blogot? Ez egy nagyon jó kérdés.

 2012 volt az év, ami változást hozott az életemben. Az addigi átlagos életem 180 fokos fordulatot vett és elkezdtem a körülöttem lévő világot egyre tudatosabban megfigyelni. Egyre inkább észrevenni azokat a jeleket, amik arra utalnak, hogy van egy rendező erő, ami egységet tart a káoszban.

11130365_10153231409197679_8367762764072416914_o.jpg

 A saját hitrendszeremnek megfelelően, amit a családom, a környezetem és az iskolai nevelés adott rám, indultam el felfedező utamon a dualitás világában. Első lelkes ismerkedésem azonnal egy nagy zuhanásba fordult, mikor még azt hittem, hogy az egész világ a jó és a rossz párharcáról szól, mikor még úgy gondoltam, hogy frissen szerzett ismereteim alapján én is egy vagyok a fényharcosok közül, hogy nekem is harcolnom kell a gonosz ellen….

 És itt álljunk meg egy pillanatra! Nézzük csak mi történik, ha azt hiszem amit akkor hittem. Nekem harcolnom kell a gonosz ellen hangzott el az imént. Mit mond erre az univerzum? Harcolnod kell? Adok én neked még csatát, amit vívhatsz, ha kéred…. És adott. Ma már tudom, hogy amire fókuszálsz, azt kapod az életedbe. Egy tökéletes teremtő lény vagy! Minden kívánságod teljesül.

 Apropó, te tudod, hogy mit kívánsz? Tudod, hogy mit szeretnél látni az életedben? Biztos? Új autót szeretnél? Egy új házat? Esetleg egy új telefont, vagy 1 000 000-t a bankszámládon? Biztos, hogy igazán akarod? Biztos, hogy ezt akarod? Mi az első gondolatod miután a vágyott dolgot beidézted? Ennyi pénzem sosem lesz. Ilyen csak az igazán gazdagoknak lehet. A szomszédnak sem jött össze. És különben is…. Hát ezért nem sikerül.

 Sajnos, vagy hál’ isten, az élet minden területe így működik. Sajnos, mert hiába szeretnél bármit, egyetlen rossz gondolat tapasztalat hitrendszer is elég ahhoz, hogy minden a rossz irányba forduljon. Hál’ isten, mert van rá megoldás.

 Sokáig keresgéltem, hogy mi is lehet az, mígnem rátaláltam az élet csodás valóságára, a kvantum mezőre. Elkezdtem ismerkedni a Frank J. Kinslow féle kvantum szinkronizációval, majd Richard Bartlet kvantum mátrixa után eljutottam a sokak és bevallom már általam is legerősebb technikának tartott Theta Healinghez amit Wiana Stibal alkotott meg (csatornázott le). Azt a csodát szeretném megosztani, amit ezen módszerekkel tapasztaltam.

 Ha érzed magadban a változni vágyás szelét, a változtatni akarás erejét, akkor szívesen megmutatom neked is miféle csodákról beszélek. Egészség, anyagi jóllét, emberi kapcsolatok, munka és minden más, ami az életedben felmerül és problémát jelent számodra.

A bejegyzés trackback címe:

https://akostheta.blog.hu/api/trackback/id/tr458604092
süti beállítások módosítása