Kadosa Ákos

Theta Healing a mindennapokban

Theta Healing a mindennapokban

A múltkori kis találkánkra visszatérve:

2016. április 14. - Akostheta

A múltkori kis találkánkra visszatérve: aznap este végre megértettem, hogy hogyan is működik a teremtés, illetve hogy mit kell érezzek miközben csinálom. Gondoltam kipróbálom valamivel, amire korábban nem sok esélyt láttam, hogy megtörténjen. Kértem, útjára engedtem, megköszöntem és közben azt éreztem, hogy igaziból tényleg nem is számit, hogy megkapom-e. Másnap délelőtt munka közben megkaptam és azóta is folyamatosan törtenik.
Sokat "gyakorlom" a feltétel nélküli szeretet állapotát azóta is, és valami egészen különleges. Olyan, mintha egy gömb forogna a mellkasomban valahányszor elérek az állapotba. És amire akkor gondolok, az perceken belül jön is. WOOOW!!! Boldogság van!!!letoltes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://akostheta.blog.hu/api/trackback/id/tr318629108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása