Kadosa Ákos

Theta Healing a mindennapokban

Hagyj fel Önmagad kritizálásával

2016. április 15. - Akostheta

Hagyj fel Önmagad kritizálásával
Az ítélkezés és a kritizálás nem változtatja meg a helyzeted. Hagyj fel azzal, hogy túlzott önkritikát gyakorolsz.

Theta a mindennapokban Kadosa Ákos fényképe.
1.
Fogadd el magad olyannak, amilyen vagy.
Mindenki változik, és azáltal, hogy önkritikát gyakorolsz magad felett a változást negatív irányba befolyásolod. Amikor megerősítésekkel pozitívan hatsz Önmagadra, a belsődben végbemenő változás az életedre is pozitívan hat.


2.
Bocsáss meg magadnak
Engedd el a múltat. Azt tetted, amit abban a helyzetben, tudásodnak azon a szintjén a leghelyesebbnek gondoltál. Ahogy változol, és egyre tudatosabbá válsz, már a múlt tapasztalatait is más színben látod. Tanulsz belőle. Ez teljesen természetes.
3.
Figyelj gondolataidra
Ne keserítsd meg életed azáltal, hogy teret engedsz a negatív gondolatoknak. Keress egy olyan mentális képet magad számára, ami megelégedettséggel és önbizalommal tölt el. Cseréld a negatív gondolataidat pozitívakra.
4.
Legyél kedves, alázatos és türelmes
Legyél kedves, és törődj úgy önmagaddal is, mint mással, akit szeretsz. A türelem hozzásegít ahhoz, hogy önmagad is más fényben lásd.
5.
Legyél kedves az elméddel is
A gondolatmintáidban történő változás nem fog néhány nap alatt végbemenni, ezért a türelmet akkor is gyakorold, amikor gondolataid megújítására törekszel. A gondolati nagytakarítással idővel át tudod kódolni a berögzült szokásokat, így lépésről lépésre a változás szemmel láthatóvá válik.
6.
Dicsérd magad
A kritizálás korlátozza a lelket, ezzel szemben amikor dicséred magad, Önmagad építed. Vedd sorba pozitív tulajdonságaidat, és dicsérd magad annyit, amennyit csak tudod. Mondd magadnak, mennyire jól vagy, és légy hálás életed apró sikereiért is.
7.
Támogasd belső éned
Találj módszereket arra, hogy kapcsolatba kerülj belső éneddel, és ezáltal támogasd lelkedet. Amikor olyan helyzetbe kerülsz, merj segítséget kérni a barátaidtól. Igazán erős lélekre vall az, ha tudsz segítséget kérni, amikor szükségét érzed.
8.
Szeresd a negatív tulajdonságaidat is
Tudatosítsd Önmagadban, hogy ezek a negatív tulajdonságok azért alakultak ki benned, hogy egy szükségletet kitöltsenek. Ahogy változol, a negatív tulajdonságok helyébe pozitívak lépnek, így szeretettel el tudod engedni a negatív érzéseidet is.
9.
Vigyázz a testedre
Milyen „üzemanyag” hajtja tested? Figyelsz arra, mivel táplálkozol? Tudatosítsd magadban, mire van szüksége testednek ahhoz, hogy maximális energiákkal rendelkezz. Tornázz, vagy végezz olyan testedzést, ami örömmel tölt el. Vigyázz tested templomára, amiben lelked él.
10.
Végezz feladatokat a tükör előtt
Nézz sűrűn a saját szemedbe. Fejezd ki Önmagad számára minél többször azt a szeretetet, amit Önmagad iránt érzel, és ami napról napra csak növekszik. Amikor a tükörbe nézel, érezd, hogy megbocsátasz magadnak, és legalább naponta egyszer mond ki hangosan magadnak: Szeretlek.
11.
Szeresd magad… kezdd el most!
Ne halogass, ne várj addig, amíg jobban leszel, új munkát találsz, eléred az ideális súlyodat, vagy új párt találsz magadnak. Kezd el még ma, és váljon szokásoddá önmagad szeretete.
12.
Éld meg életed örömeit
Emlékezz arra, hogy milyen dolgok töltöttek el örömmel gyermekkorodban. Építsd be ezeket a dolgokat az életedbe, és lelj örömet minden feladatban, amit teszel. Éld meg az élet örömeit. Nevess, tedd boldoggá a világot, és a világ is boldoggá fog tenni téged.

A bejegyzés trackback címe:

https://akostheta.blog.hu/api/trackback/id/tr318629404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.